piątek, 25 listopada 2011

List do św. Mikołaja

Khm, khm,
więc my z Młodą życzymy sobie książki.
Młoda papierowe. A ja poproszę ostatnie tomy Pieśni Ognia i Lodu (te, których nie było w moim czteropaku, właśnie kończę Ucztę dla kruków) w formacie .mobi. I jakieś inne czytadła na moją kindelkę.
I jeszcze chcemy z Młodą wii fit board. Na spółkę.
A w ogóle, to muszę ją skłonić do napisania normalnego, porządnego listu, w końcu już nieźle pisze, a jej ortografia jest tak powalająca, jak tylko ortografia sześciolatki być może... chociaż prezenty Mikołaj już dawno przygotował.


Khm, khm, kto rokmini, co napisało moje dziecko? Bo ja wiem, ja wiem! Nagród nie przewiduję. Aha, igła ma być nie do opony rowerowej, tylko do piłki. To taki skrót myślowy jest. A sama pompka musi mieć maszynkę rowerową i samochodową, bo my dwa różne wentyle mamy, żeby było weselej :)

3 komentarze:

  1. A 16 dużych desek, pudełko śrubek i gwoździ ?? :P O matulu, ewidentnie chce się wybudować Kobieta! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pies Pawłowa, ex-Moskwicz30 listopada 2011 09:33

    To już nawet nie jest dowód na równouprawnienie płci. To wyraźny dowód, że ta kobieta się zamachnęła na wszystkie męskie role i funkcje:-)

    Dla niej samochody, helikoptery latające i stolarka budowlana, już trzeba szukac - albo zacząć wychowywać - przyszłego małego żonka z zamiłowaniami do gotowania i wyszywania.

    A jak tam tańce i śpiewy? Sa własne, czy też będą nabyte drogą zaimportowania ich u partnera...

    Niedawno pytano mnie, czy widzę jakąś działalność gospodarczą, którą możnaby otworzyć za pieniądze z urzędu pracy i która nie tylko by nie zbankrutowała, ale miałaby perspektywy. Teraz to jasne:
    Szkoła!!! Nauki przedmałżeńskie dla kawalerów z parafii tutejszej i parafii ościennych!! W programie:
    1.gotowanie tradycyjne (bigos, schabowy, rosół,pomidorowa), nowoczesne (zasady kuchni fusion), egzotyczne (jak rozgrzać mrożonki gotowych dań meksykańskich, fondue, mieszanek z owocami morza). Twórcze rozszerzenie tematu jajecznica (22 potrawy z jajek)
    2. szycie, cerowanie, robótki na drutach i szydełkiem, haft prosty i zaawansowany (i to na trzeźwo, bez użycia alkoholu)
    3. sprzątanie - zasady ogólne, praktyczne zasady eksploatacji urządzeń, które zrobią to za nas, z akcentem na praktyczną naukę obsługi programatora u pralki i zasady poprawnej eksploatacji zmywarki do naczyń
    4. elementy tańca i śpiewu. Podstawy tańca erotycznego z przyrządami (na rurze) i bez, striptease, wabienie śpiewem (riki-tiki-tak, mydełko Fa).

    Przepraszam za szeroką formę wypowiedzi, ale póki co nie mam jeszcze gotowego nowego bloga, to i daję upust na innych blogach i podrzucam "radosną twórczość"

    OdpowiedzUsuń
  3. No cóż, to typowy przykład przejawu odruchu warunkowego kiedy człek zmuszony jest наступить на горло собственной песне, szanowny Panie Eks (ja też już eks jestem, niestety...)

    OdpowiedzUsuń