wtorek, 19 października 2010

Zapalenie oskrzeli 2

Prawie dokładnie rok temu pojawił się podobny wpis - zaczęli grzać w przedszkolach i było bardzo brzydko, więc nie wychodzili na dwór. Teraz też. I efekt jest zbliżony. Tym razem nikt nam nie chciał wcisnąć antybiotyku, ale lekarze mnie wkurzyli. Wypisują lasolvan, ja tłumaczę, że mam ambrobene, a oni kręcą nosem. A to ta sama substancja czynna, a na dodatek... lepiej działa syrop z cebuli. I generalnie bardzo mnie wkurza, że nie mam stałego lekarza.
W każdym razie moje przyduszone dziecko, które już nie jest przyduszone i wygląda na całkowicie zdrowe nie dostało sprawki (zaświadczenia) do przedszkola, że może chodzić. Do końca tygodnia siedzimy znów w domu. Czyli znów nie mam na nic czasu....

1 komentarz:

  1. To grypa lazi. Mialem u dzieci to samo. I koledzy tez. Ja nie dwalem antybiotyku. Choc lepiej jak sama popatrzysz nastepnym razem na gardlo.
    http://www.youtube.com/watch?v=tpWg2d-l4yg
    http://www.youtube.com/watch?v=X5XbZpE-Rtg&feature=related

    Dla dziecka sproboj 2 razy co dwie godziny tantum verde. Mi inne spreje nie pomagaja.
    Denis

    OdpowiedzUsuń