piątek, 22 czerwca 2012

Postępowa babcia

Młoda z Babcią wróciły z Anapy, łaciate jak cielęta (a mówiłam, smarować się co 15 minut, smarować, mówiłam!), pełne wrażeń, z mocnym postanowieniem na rosyjskie wybrzeże czarnomorskie już nie jeździć (ale o tym później). 
Babcia jest uzależniona od sieci, i z trudem znosiła 10-dniowy odwyk. Dlatego ogromnie się ucieszyła, ujrzawszy w pobliskim sklepiku otwarty laptop, i natychmiast zapytała o Internet.
- Eee, nie, tak tylko stoi. Kawiarenka jest tam, o, za rogiem.
- I co, można tak po prostu sobie podejść, komputery stoją, stałe łącze, tak?
- A co, umie Pani?
- No, wie Pan, w gry sieciowe Pan grywa? Counter Strike, na przykład? (Babcia, ze względu na rodzinne koligacje, nieźle jest zorientowana w temacie)
- Counter Strike???? - młodemu sprzedawcy opada szczęka.
- No to może w Warcrafta?
- Yyyy... Pani pozwoli swą dłoń!
Babcia, niczego nie podejrzewając, wyciąga rękę.
- Pani pozwoli, że ją ucałuję. W życiu tak postępowej Babci nie widziałem!
Babcia, śmiejąc się, zabiera swój nabiał ("jeśli masz od słońca rany, kup koniecznie tu śmietanę" - głosi slogan nad ladą) i kieruje się do wyjścia.
- Proszę Pani! - sprzedawca aż wybiegł ze sklepu - Ale kafejka jest w tamtą stronę!

2 komentarze:

  1. Witaj, to mój pierwszy komentarz na Twoim blogu - trafiłam na niego niedawno i podczytuję z wielką przyjemnością, w wolnych chwilach próbując nadrobić czytanie archiwum - interesuję się Rosją, a Twój blog jest naprawdę ciekawy i dobrze pisany, no i tak tu sympatycznie :)

    I wesoło musi być z postępową Babcią! Moja Babcia niestety nie zdążyła poznać internetu, ale komputerem bardzo się interesowała, najbardziej lubiła patrzeć jak ktoś gra w gry, numerem jeden był "Supaplex" i "Prince of Persia" :) Druga natomiast komputerów w ogóle nie lubi, więc i internet jej nie zainteresował i pewnie już nie zainteresuje. Dla młodego sprzedawcy to musiało być ciekawe doświadczenie ;)

    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja serdecznie Babcię pozdrawiam. Chcialem porwac na koncert Dolskiego http://przekacap.blox.pl/2012/06/Dolski-lepszy-nic-Podolski.html ale nam sie terminy nie zgrały :-(

    OdpowiedzUsuń