środa, 28 marca 2012

Teatr dla dorosłych 1

Pozbywszy się dzieciaka postanowiłam pochodzić trochę na spektakle dla dorosłych. Wszystkie, na które mam bilety, przeznaczone są dla ludzi od lat 18, o czym informuje się wielkimi literami :)

Pierwszy obejrzałam byłam na scenie teatru Majakowskiego. Nazywał się "Wszystko o mężczyznach". Nie, nie było to o tym, jak usidlić samca w celu łożenia na nasze utrzymanie. Było o stosunkach między braćmi, między synami i ojcami, o miłości, o zdradzie, o przyjaźni. Reklamowano to jako komedię, ale komedyjne były tylko sceny z gejami (i podejrzewam, że mogło to być dość obraźliwe dla gejów). Sceny męskiego stripteasu wzbudziały (i miały wzbudzać) współczucie dla bohaterów spektaklu.

I chyba mi się nie podobało, choć być może związane to było głównie z zamieszaniem przed spektaklem - ponieważ nie sprzedano wszystkich biletów, wyłączono z użycia drugi balkon, i ludzie z miejscami na drugim balkonie szukali wolnych miejsc niżej, co nie było proste i oczywiste. Nie porwało mnie jakoś trzech facetów wcielających się w role przyjaciół, rodziny, gejów i pracowników rozrywki. Nie rozumiałam, o czym oni do mnie mówili....


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz