sobota, 27 listopada 2010

Winter Bazaar

Międzynarodowy Klub Kobiet (IWC) w Moskwie co roku organizuje charytatywny Winter Bazaar. W tym roku tam polazłam. Zabawnie wygląda bazar - takie zwyczajne stoiska, niemalże na łóżkach polowych - na terenie bardzo bardzo bardzo luksusowego hotelu. I te polówki obsługuje korpus dyplomatyczny stacjonujący w Moskwie. Można kupić argentyńskie wino, japońskie wachlarze, nigeryjskie tkaniny, czeskie błyskotki... ale najładniejsze stoisko było polskie! Tak pięknych ozdób choinkowych dawno już nie widziałam :)
I jeszcze na pożegnanie, kiedy opuszczałam Radisson, zobaczyłam koncert góralski. Takich tatrzańskich, naszych górali!

Jak na złość, aparat zostawiłam w domu. A komórkowe zdjęcia nie wyszły, bo, cholibka, górale jakoś nie chcieli stać w miejscu i dać się sfotografować...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz