wtorek, 4 maja 2010

Próba generalna

Siedzę sobie w pracy, słoneczko świeci, a tu nagle grzmi. Siedzę sobie dalej, a tu nagle dźwięk taki, jak ostatnio w sali blokady Leningradu na Pokłonce - aż mi klawiatura zadrżała. Kie licho, myślę, helikopter krąży tak nisko, czy co? Warkot to cichł, to się wzmagał, aż w końcu wpadłam na to, żeby wyjrzeć przez okno.

No nie mam w pracy aparatu, a poza tym okna otworzyć się nie da, a szyba na zewnątrz myta była pół roku temu. To ściągnęłam z blogu Michaiła Archipowa (NB polecam - fenomenalne zdjęcia!). Daje przedsmak tego, co nas tu czeka 9 maja, bo to próba generalna była. Nigdzie na drugą majówkę nie jadę! Ani mi się śni! Będę warować na mostku nad torami na Białoruskim, bo tamtędy będzie przejeżdżał sprzęt.U nas akurat pora spaceru w przedszkolu, mam nadzieję, że Młoda to widziała :)

Denis (i inni mieszkańcy Moskwy): czy realne i bezpieczne jest pójście na Białoruski w okolicach 9.00, żeby popatrzeć na technikę wojskową? Dzieciaka mi nie zadepczą? I jeszcze gdzie oprócz Wasiliewskogo Spuska będą ładne fajerwerki?

1 komentarz:

  1. Mysle ze 9 bedzie wszedzie bespecznie :) Ale ja bym wybral sie jednak na Twerskuju. Jedyny problem - tlum ludzi.
    Samoloty bedzie dobrze widac chyba tylko wlasnie z mostu kolo Bielorusskogo wokzala.
    Radze byc nie na 9.00, a wczesniej. Bo technika przybedzie rano i stac bedzie na Twerskoj. Pozniej na rozkaz zapala silniki i halas dotknie wszystkich. I pojada. Wiec jak chcesz zobaczyc wszystko, to trzeba byc rano.
    Denis (kacap_z_moskwy)

    OdpowiedzUsuń